امیر سیاری در پاسخ به دفاع‌پرس:

رزمایش دریایی مشترک با روسیه بیانگر اقتدار دریایی نیروهای مسلح ایران است/ نیروی دریایی ایران در مقیاس قدرت‌های جهانی

معاون هماهنگ‌ کننده ارتش با تاکید بر اینکه رزمایش دریایی مشترک با کشور روسیه بیانگر اقتدار دریایی نیروهای مسلح ایران است، گفت: این رزمایش به منظور برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ - 14February 2021

رزمایش دریایی مشترک با کشور روسیه بیانگر اقتدار دریایی نیروهای مسلح ایران است/ نیروی دریایی ایران در مقیاس قدرت‌های جهانیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌ کننده ارتش در حاشیه برگزاری جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجوی نزاجا در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری رزمایش مشترک دریایی میان کشورهای ایران و روسیه اظهار داشت: این رزمایش دومین رزمایش کشورهای ایران و روسیه در جنوب کشور است که برگزار می‌شود. 

وی افزود: هنگامی‌که نیروی دریایی قدرتمند کشور روسیه با نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش برگزار می‌کند؛ این رزمایش حاوی پیام روشنی است که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تجهیزات، نیروی انسانی، تکنیک و تاکتیک، هدایت و فرماندهی و کنترل، ارتباطات و دست‌یابی به تجهیزات نوین در سطح مقیاس قدرت‌های جهانی دریایی قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: این رزمایش به منظور برقراری امنیت در شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدات مختلف کشورهای فرامنطقه‌ای از اول انقلاب تا امروز گفت: کشور ما از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تهدیدات متعددی مواجه بوده است و دشمنان در این رابطه طرح‌های مختلفی مطرح کردند که همه با شکست مواجه شده است.

دریادار سیاری علت شکست طرح‌های دشمنان را اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توان بازدارندگی نیروی مسلح عنوان کرد و گفت باید در راستای ارتقای این توان همواره بکوشیم و با ایده‌پردازی و تحقیقات علمی بر مدار دانش روز حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه ارتش با توجه به ماموریت‌هایش که حفظ تمامیت ارضی و استقلال است؛ به اقتدار و عزتی دست یافته که در مقابل تهدیدات امروز و آینده قطعاً جوابگو خواهد بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار