برگزاری نشست هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی+ تصاویر

در دومین جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی در خصوص ساختار نیرویی این مرکز تبادل نظر شد.
کد خبر: ۴۴۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ - 14February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، دومین جلسه هیئت مدیره مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی به ریاست «سیدکمال‌الدین میرجعفریان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «مرتضی محمدی» جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و سایر اعضا در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

‌میرجعفریان در این نشست با اشاره به اهمیت پرداختن به دفاع مقدس به عنوان میراث گرانسنگ شهدا و ایثارگران اظهار داشت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده یک تکلیف است که همه باید به آن توجه داشته باشند؛ بر همین اساس مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های این حماسه جاوید و تبیین مبانی و معارف آن برای نسل‌های آینده نقش موثری خواهد داشت..

وی نقش‌آفرینی تمام دستگاه‌های استانی را در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ضروری دانست.

سردار یوسفعلی‌زاده در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و همچنین مصوبات اولین جلسه هیئت مدیره این مرکز، در خصوص ساختار نیرویی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مطالبی را بیان کرد.

در ادامه خلیل‌الله کاظمی معاون فنی و عمرانی شهرداری مشهد نیز در مورد اقدامات شهرداری مشهد در خصوص احداث پارکینگ و همچنین پشتیبانی از عملیات عمرانی احداث این مرکز، گزارشی ارائه کرد.   

در ادامه اعضای هیئت مدیره در مورد ساختار نیرویی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تبادل نظر کردند و مقر شد که طرح بکارگیری 40 درصد ساختار نیروی انسانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال 1400 که 20 نفر را شامل می‌شود جهت تصویب در هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ارائه شد.

همچنین مقرر شد جلسه آینده هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها