نماینده ولی فقیه در خوزستان:

تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان یک ضرورت فرهنگی و گردشگری است

حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌فرد»، تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان را یک ضرورت فرهنگی و گردشگری دانست و گفت: همه باید در حوزه دفاع مقدس متعهدانه قدم بردارند تا امورات فرهنگی و راهبردی در این حوزه به بهترین شکل ممکن به انجام برسند.
کد خبر: ۴۴۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ - 14February 2021

تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان یک ضرورت فرهنگی و هویتی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان شامگاه یکشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز از حجت‌الاسلام سید «عبدالنبی موسوی‌فرد»، به خاطر همراهی در برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس تقدیر کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تقدیر از اجرای برنامه های گوناگون در حوزه دفاع مقدس، تکمیل موزه دفاع مقدس خوزستان را یک ضرورت فرهنگی و هویتی دانست و اظهار داشت: همه باید در حوزه دفاع مقدس متعهدانه قدم بردارند تا امورات فرهنگی و راهبردی در این حوزه به بهترین شکل ممکن به انجام برسند.

وی تجلیل از پیشکسوتان حوزه های مختلف دوران دفاع مقدس را یک حرکت فرهنگی و تاثیر گزار دانست و افزود: پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد، گنجینه ها و میراث داران شهدایی هستند که هر چه داریم از وجود برکت خون آن هاست.

در ادامه این دیدار، سردار یوسفی گزارشی از شاخص ترین فعالیت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در سال گذشته ارائه داد و گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در اهواز شناسنامه اصلی برای صدور معنویت، ارزش ها و افتخارات جغرافیای خوزستان است و انتظار می رود که همه در تکمیل آن به بهترین شکل ممکن سهیم شوند.

در پایان این دیدار از حجت الاسلام سید «عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به پاس همراهی معنوی در برنامه های دفاع مقدس و همچنین به عنوان یک پیشکسوت عرصه ایثار و جهاد با تقدیم تابلو فرشی منقش به عکسی ماندگار از وی و سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها