معاون راهبری سازمان تبلیغات اسلامی:

اسلام ناب انقلابی، ظلم‌ستیز است

حجت‌الاسلام روح‌الله هرویزی گفت: اسلام نابی که امام خمینی (ره) از خوانش سیره ائمه (ع) ارائه کرد، ظلم‌ستیز است.
کد خبر: ۴۴۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ - 15February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،‌ حجت‌الاسلام روح‌الله هرویزی معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با رادیو انقلاب اظهار داشت: همانطور که می‌دانیم، یک خوانشی از اسلام را ائمه اطهار (ع) به جامعه عرضه می‌کردند که در فرهنگ انقلاب اسلامی و کلمات امام خیمنی (ره) به اسلام ناب شناخته می‌شود.

معاون راهبری سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اسلام ناب ویژگی‌هایی دارد که در مقابل بعضی از انحرافات، ظلم‌ها و ستم‌ها ایستادگی و مقاومت می‌کند؛ اسلامی ظلم‌ستیز، کنش‌گر و فعال است و به عبارتی اسلامی است که دشمن زیاد دارد.

وی ادامه داد: علت اینکه همه ائمه (ع) با شهادت از دنیا رفته‌اند به دلیل مقاومتی بود که در برابر ظلم زمان خود داشتند.

هرویزی اضافه کرد: در ۴۰ سال گذشته که مردم ما تصمیم گرفتند تا سبک زندگی خود را عوض کنند و به روش‌های تحقیرکننده و نابودکننده را نه گفتند و یک زندگی مستقل، آزاد و یک زندگی معنوی و پرتحرک را آماده کردند اما در یک دهه اخیر جریان مدرنیسم در کشور ما پا گرفته و سعی بر این دارد که فرهنگ ایرانی اسلامی را تغییر دهد. 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام نیز پس از تغییر شیوه زندگی مردم، ایران را همواره تحت فشار‌های زیادی قرار داده‌اند، اما مردم هم‌چنان پای انتخاب خود ایستاده‌اند.

معاون راهبری و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: وظیفه تبلیغات اسلامی تبیین ایستادگی مردم است و ماموریت جدی این سازمان گفتمان‌سازی است لذا ایجاد یک انسجام نیاز به طراحی دارد تا نتیجه بهتری بتوانند بگیرند.

وی تشریح کرد: دنیای فضای مجازی بسیار عجیب و پیچیده است که به هر میزان که در این فضا فعالیت کنیم جا دارد و باید کار‌های زیادی انجام داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها