معصومه حکیمیان:

شایسته است در کنار فاطمه ستایی به فاطمه شناسی بپردازیم

جشنواره بین المللی اسوه های صبر و مقاومت همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) صبح امروز با حضور معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور در گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ - 10April 2015

شایسته است در کنار فاطمه ستایی به فاطمه شناسی بپردازیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، دومین جشنواره بین المللی اسوه های صبر و مقاومت با حضور خانم "معصومه حکیمیان" معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از بانوان رزمنده گلستانی صبح امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

معصومه حکیمیان در این جشنواره ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شایسته است همه ما در کنار فاطمه ستایی، وقت خود را روی فاطمه شناسی بگذاریم و با زندگی فردی و اجتماعی آن بانوی بزرگ اسلام بیشتر آشنا شویم.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور به اشاره به اینکه فرهنگ حسینی نتیجه فرهنگ فاطمی است، اظهار داشت: فرهنگ حسینی ریشه در فرهنگ فاطمی دارد و نهضت انقلاب اسلامی نیز نشعت گرفته از فرهنگ حسینی است. به همین منظور مهمترین رکنی که در زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می تواند سرلوحه زندگی نه تنها زنان بلکه مردان جامعه قرار گیرد بحث عفاف است.

در پایان این جشنواره از کتاب یادگاری مادر به قلم مرضیه زمانی رونمایی شد و از سه بانوی رزمنده گلستانی نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار