فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد خبرداد؛

راه‌اندازی سایت جامع اطلاعات شهدای بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: سایت جامع اطلاعات شهدای شهرستان بهاباد اطلاعات جامعی از شهدای شهرستان بهاباد را به نمایش خواهد گذاشت و تاکنون ۷۰ درصد از اطلاعات آن جمع آوری و بارگذاری شده است.
کد خبر: ۴۴۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ - 15February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «سعید دهقان ده‌جمالی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد که پیش از ظهر امروز ۲۷ بهمن ۹۹ در حسینیه سیدمحمد آقا یزد برگزار شد با بیان اینکه شهرستان بهاباد ۱۵۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان ۱۵۸ برنامه در بهاباد و به نیت شهدای این شهرستان با محوریت خدمت رسانی انجام می‌شود.

 
وی با اشاره به انجام ۹۰ درصد برنامه‌های کنگره شهدای استان در شهرستان بهاباد، افزود: محرومیت زدایی و سازندگی، استفاده حداکثری از فضای مجازی، افزایش نشاط اجتماعی و توجه به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب از جمله رویکرد‌های مهم شهرستان بهاباد در تدوین برنامه‌های کنگره شهدای استان است.
 
دهقان ده جمالی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای محرومیت زدایی در این شهرستان، گفت: تاکنون  ۱۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی یعنی به ازای هر شهید این شهرستان ۱۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده و توزیع سه هزار کارت هدیه ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد ادامه داد: ثبت خاطرات شهدا و رزمندگان شهرستان بهاباد، تکمیل گلزار‌های شهدا، نصب تصاویر شهدا در مسیر ورودی شهر، نام‌گذاری تمامی ورودی‌های روستا‌ها و بخش‌های شهرستان بهاباد، تجلیل از ۴۰ رزمنده این شهرستان، دیوارنویسی شهدا به متراژ ۳۰۰ متر، پیگیری آلبوم شهدای شهرستان بهاباد و برگزاری راهیان نور مجازی با حضور دانش آموزان از دیگر اقدامات شهرستان بهاباد در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا است.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی سایت جامع اطلاعات شهدای این شهرستان اظهار کرد: این سایت اطلاعات جامعی از شهدای شهرستان بهاباد را به نمایش خواهد گذاشت و تاکنون ۷۰ درصد از اطلاعات آن جمع آوری و بارگذاری شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار