فرمانده سپاه چالدران:

وصیت‌نامه شهدا باید به عنوان الگوی جامعه در فضای مجازی منتشر شود

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ گفت: نامه‌ها، وصیت‌نامه‌ها و زندگی‌نامه شهدا باید در فضای مجازی بیشتر از گذشته منتشر شود تا به عنوان الگویی در جامعه معرفی شوند.
کد خبر: ۴۴۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ - 15February 2021

وصیت‌نامه شهدا به عنوان الگوی جامعه در فضای مجازی منتشر شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید جبارزاده مراسم اردوی مجازی راهیان نور چالدران با حضور دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل حسینیه سپاه چالدران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده سپاه چالدران در این آئین بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت نهفته در فضای مجازی برای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و بیان داشت: شیوع کرونا محدودیت‌های زیادی به وجود آورده است و راهیان نور مثل سنوات قبل امسال برگزار نمی‌شود.

نقشی قره باغ بر لزوم توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه استفاده از قابلیت‌های نهفته در فضای مجازی تاکید کرد و بیان داشت: رهنمودهای ایشان در همه زمینه‌ها موثر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال که امکان اعزام به اردوهای راهیان نور وجود ندارد، باید در فضای مجازی نامه‌ها، وصیت‌نامه‌ها و زندگی‌نامه شهدا بیشتر از گذشته منتشر شود تا به عنوان الگویی در جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها