هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب برای امنیت منطقه خلیج فارس

یک مسئول جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که تاسیس انجمن موسوم به یهودیان عرب در منطقه خلیج فارس به منظور تثبیت حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه و توطئه برای برهم زدن امنیت آنجاست.
کد خبر: ۴۴۳۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 15February 2021

هشدار حماس درباره عواقب تاسیس انجمن یهودیان عرب برای امنیت منطقه خلیج فارسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که خبر تاسیس انجمن یهودیان در کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) منجر به تثبیت حضور رژیم صهیونیستی در آنجا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، «رافت مره» رئیس اداره اطلاع رسانی حماس در خارج از سرزمین‌های فلسطینی گفت: « تاسیس انجمن یهودیان در کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) منجر به تثبیت حضور رژیم صهیونیستی در این منطقه و تخریب وضعیت امنیتی و اجتماعی آنجا می‌شود».

این مسئول حماس ضمن اعلام مخالفت با تصمیم وزارت خارجه رژیم صهیونیستی برای تشکیل انجمن یهودیان عربی گفت: «این اقدام نشانه انحطاط بیشتر رژیم‌های عربی در عادی سازی با رژیم صهیونیستی است».

وی تاکید کرد: «عادی سازی روابط، خسارت سنگینی به مساله فلسطین و حقوق ملت فلسطین می‌زند».

رافت مره توجیهات بیان شده برای کار این انجمن را فریبکاری خواند و گفت: این دلایل واهی، حقیقت نقش تخریبی رژیم صهیونیستی در منطقه را پنهان نمی‌کند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در صفحه عربی توییتر خود اعلام کرد که یک سازمان جدید که نخستین نهاد در نوع خود است، برای گردهم آوردن یهودیان کشورهای امارات، بحرین، عمان، عربستان سعودی، قطر و کویت تشکیل خواهد شد.

رژیم صهیونیستی مدعی شد که انجمن یهودیان کشورهای حاشیه خلیج فارس برای ارتقای سطح زندگی یهودیان در این کشورها فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار