آئین تجلیل از همسران ماه در یزد

«جمال‌الدین عزیزی» شهردار یزد با حضور در مرکز توانبخشی «ثامن الائمه» طی آیینی که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تدارک دیده شده بود، از همسران جانبازان ضایعه نخاعی تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۴۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ - 16February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «جمال‌الدین عزیزی» شهردار یزد با حضور در مرکز توانبخشی «ثامن الائمه» طی آیینی که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی تدارک دیده شده بود، از همسران جانبازان ضایعه نخاعی تجلیل کرد.

این مراسم با حضور «غلامعلی سفید» رئیس شورای اسلامی شهر یزد، حجت الاسلام «زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و  «عباس ملازینلی» معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی  شهرداری در محل  مرکز توانبخشی ثامن الائمه به انجام رسید.  

جمال الدین عزیزی در این آیین  خطاب به همسران جانبازان گفت: من در مقابل ایثاری که شما انجام می‌دهید واقعا حرفی برای گفتن ندارم.

وی افزود: به هیچ وجه این ایثارگری‌ها و زحمات شما، نه قابل ارزش گذاری هست و نه ما‌ها می‌توانیم تقدیری داشته باشیم.  

شهردار شهر جهانی یزد اظهار داشت: خداوند متعال شاهد و ناظر بر این ایثارگری هاست و قطعا اجر و ثواب شما در جای خودش محفوظ می‌باشد و ما صرفا اگر به خدمت شما می‌آییم به قصد این هست که بدانید حداقل یک یادی از شما در ذهن ما وجود دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این آیین از همکاری‌های شهرداری و سازمان‌های  زیر مجموعه آن با بنیاد شهید در رابطه با ایثارگران و جانبازان تشکر و قدردانی کرد.  

در این مراسم همچنین از عباس ملازینلی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در رابطه با همکاری‌های مجدانه  بین مرکز توان بخشی ثامن الائمه  و سازمان مذکور تقدیر به عمل آمد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها