رئیس بسیج رسانه:

مسئولین قدردان تعهد مردم به انقلاب اسلامی باشند

مسعود بصیری گفت: امروز در آمریکا انسولین پیدا نمی‌شود! و مردم انسولین حیوانی به خودشان می‌زنند! الان ۴۰ میلیون نفر در آمریکا نگران وعده بعدی غذای خودشان هستند لذا مسئولین باید قدر مردم ما را بدانند بابت این همراهی که در این اوضاع گرانی اقتصادی دارند.
کد خبر: ۴۴۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 16February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مسعود بصیری از کارشناسان رسانه اظهار داشت: نکته خیلی مهمی وجود دارد و آنهم اینکه ما چهل و سومین راهپیمایی پیروزی انقلاب را انجام دادیم در حالی که فشار‌های استکبار در طول تاریخ بر هیچ کشوری به اندازه ما نبوده است و همه عالم دست به دست هم دادند یا نسبت به فروپاشی جمهوری اسلامی ایران بی‌تفاوت شدند.

وی ادامه داد: کدام کشور بوده که در برابر تمام فشار‌ها مقاومت کرده است؟ در ۲۲ بهمن امسال دو ساعت سر میدان انقلاب ایستاده بودم! با موتور سیکلت از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی رفتم و جمعیت و موتورسوارانی بودند که شاید تعدادشان چند صد هزار موتور بود و هیچ‌جای دنیا این نمونه مردم ما دیده نمی‌شود!

وی افزود: امروز در آمریکا انسولین پیدا نمی‌شود! و مردم انسولین حیوانی به خودشان می‌زنند! الان ۴۰ میلیون نفر در آمریکا نگران وعده بعدی غذای خودشان هستند لذا مسئولین باید قدر مردم ما را بدانند بابت این همراهی که در این اوضاع گرانی اقتصادی دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار