مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

میزبانی استان بوشهر از 2 شهید گمنام

سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» از میزبانی استان بوشهر از 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این 2 شهید گمنام همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در دیلم و برازجان تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
کد خبر: ۴۴۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ - 16February 2021

میزبانی استان بوشهر از 2 شهید گمنام در سالروز وفات حضرت زینب (س)سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از تاثیر وجود یادمان‌های شهدای گمنام در تداوم و تقویت فرهنگ ایثار و خودگذشتگی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شهدای گمنام قهرمان‌هایی بودند که در راه اعتلای اسلام و  انقلاب خوشنامی اخروی را برگزیدند.

وی از میزبانی استان بوشهر از دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: این دو شهید گمنام نهم اسفند مصادف با سالروز وفات حضرت زینب (س) تشییع خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه این شهدای گمنام در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر دیلم و برازجان خاکسپاری خواهند شد افزود: با توجه به شرایط کرونایی، فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

غریبی تصریح کرد: برنامه‌ها و مراسمات که برای شهدای گمنام گرفته خواهد شد پس از هماهنگی و برنامه‌‌ریزی با دستگاه‌های متولی و نهایی شدن زمان آنها به محضر مردم شریف استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها