مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان عنوان کرد؛

راهیان نور ابزاری مفید در مقابله با جنگ نرم/ راهیان نور مجازی گیلان در کشور نمونه شد

«علی رفاهتی» با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان، راهیان نور را ابزاری مفید در مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: با اجرای برنامه‌های متنوع در فضای مجازی خوشبختانه راهیان نور گیلان در سطح کشور نمونه اعلام شد.
کد خبر: ۴۴۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ - 16February 2021

راهیان نور ابزاری مفید در مقابله با جنگ نرم/ راهیان نور مجازی گیلان در کشور نمونه شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «علی رفاهتی» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری راهیان نور یکی از مهمترین وظایف بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان است، اظهار داشت: از سال 89 برنامه راهیان نور دانش‌آموزی راه‌اندازی شد و تاکنون پا برجاست.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا منجر به لغو این سفر معنوی شد تصریح کرد: سال تحصیلی امسال بسیار متفاوت‌تر از سال گذشته بوده و برنامه راهیان نور به شکل زنده در شبکه شاد اجرا شد که روایتگری مناطق جنگی و برگزاری مسابقه از برنامه‌های این سفر مجازی بود.

وی افزود: با همراهی و مشارکت بسیج هنرمندان و آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی در کنار روایتگری با موضوعات ایثار و شهادت همراه با نشاط و شادی برای دانش‌آموزان اجرا شد‌.

رفاهتی خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه‌های متنوع در فضای مجازی خوشبختانه راهیان نور گیلان در سطح کشور نمونه اعلام شد.

این مسئول با اشاره به جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمنان، راهیان نور را ابزاری مفید در مقابله با جنگ نرم دانست و متذکر شد: این سفر معنوی جوانان و نوجوانان را در برابر تهاجمات و فرهنگ بی بند و بار غربی واکسینه می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار