درخشش فعالان فضای مجازی فارس در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که به صورت ارتباط تصویری در سالن قصرشیرین موزه اتقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد دو نفر از فعالان فضای مجازی استان فارس رتبه برتر را کسب کردند.
کد خبر: ۴۴۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 16February 2021

درخشش فعالان فضای مجازی فارس در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، در مراسم آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی که با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به صورت ارتباط تصویری با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سراسر کشور امروز برگزار شد دو نفر از استان فارس در دو بخش رتبه برتر این جشنواره ملی را کسب کردند.

در حوزه شبکه های اجتماعی «هادی تاجی‌زاده» در بخش شبکه اجتماعی سروش رتبه برتر و تندیس این جشنواره ملی را به خود اختصاص داد و در بخش آزاد این جشنواره نیز «راحله جابهکاری» حائز رتبه برتر و تندیس دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را کسب کرد.

این جشنواره که با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در بستر فضای مجازی و همچنین شناسایی، شبکه سازی، هدایت و بکارگیری فعالان حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در فضای مجازی و تجلیل از فعالان برتر و جریان ساز در این عرصه برپا شده بود  به کار خود پایان داد.

در حاشیه این مراسم پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی  به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار