جمعی از زنان فعال اجتماعی سه کشور مسلمان:

تا فلسطین را پس نگیریم از راه مقاومت دست نمی‌کشیم

جمعی از زنان فعال اجتماعی سه کشور مسلمان در نشستی با حضور سردار «کارگر» تاکید کردند که به حاج قاسم قول می‌دهیم تا جولان و فلسطین را پس نگیریم از راه مقاومت دست برنمی‌داریم.
کد خبر: ۴۴۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 16February 2021

تا فلسطین را پس نگیریم از راه مقاومت دست نمی‌کشیمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست زنان کارآفرین و فعال اجتماعی در کشور‌های لبنان، سوریه و فلسطین به میزبانی سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

راه جمهوری اسلامی ایران راه قرآن و خداست

خانم ام‌مهدی از زنان حزب الله و فعالان اجتماعی کشور لبنان در این نشست اظهار داشت: شاه سابق ایران ففط یک افسر برای خلیج فارس بود و با انقلاب اسلامی نهضت ملت ایران از یک محور غربی به محور امام حسین (ع) آمد.

وی افزود: ایران اسلامی در مسیر امام حسین (ع) و سیده زینب (س) است. مسیری که سیده زینب (ع) زمانی با برادرش به کربلا رفته و می‌دانست بازگشتی نیست و برادرش شهید شده و خودش به اسارت می‌رود، اما فرمود چیزی جز زیبایی ندیدم. از زمانی که ایران گفت «نه شرقی، نه غربی؛ جمهوری اسلامی»، راهش راه قرآن و خدا شد.

این زن فعال لبنانی افزود: به نمایندگی از خواهران در این جمع می‌گویم که دشمن ما یکی است، هدف این است که ستم را از کره زمین برچینیم و از مظلومان دفاع کنیم. ما زنان حزب الله هرکاری لازم است انجام می‌دهیم و همسرانی که ذلت را بپذیرند قبول نمی‌کنیم و فرزندانی غیور تربیت می‌کنیم و با عشق به حسین (ع) به آنان شیر می‌نوشانیم تا در کنار حضرت حجت (عج) باشند. به گفته حاج قاسم در این مسیر با هر خطری که رو به رو شویم، خیر است.

به حاج قاسم قول می‌دهیم تا جولان و فلسطین را پس نگیریم از راه مقاومت دست برنمی‌داریم

خانم اسعد مدیر دانشگاهی در سوریه نیز عنوان کرد: ما در مواجهه با جنگی بزرگ و در مقابل کشور‌هایی در کنار هم هستیم که با دشمن (رژیم صهیونیستی) دنبال عادی سازی روابط هستند، خیانت می‌کنند و اجازه می‌دهند پایگاه نظامی برپا کند. شهیدان با نثار خون خود تلاش کردند تا ما قوی شویم. به ارتش و سپاه و ملت ایرات تبریک می‌گویم که با موشک‌های خود دشمن را ترساندند و نشان دادند می‌توان جلوی آنان ایستاد.

وی تصریح کرد: از اینجا سلام و درود می‌فرستم به روح همه شهیدان و خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی که سرور شهیدان است. از تدمر و حلب و شهر‌های سوریه سلام می‌فرستیم بر شما که در راه پیروزی کشور ما ازخودگذشتگی کردید و قول می‌دهیم تا جولان و فلسطین را پس نگیریم، از این راه دست برنمی‌داریم.

از یک وجب خاک سرزمینم نمی‌گذرم

خانم فاطمه سالم همسر یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین عنوان کرد: از ملت ایران و از رهبر ایران بابت کمک‌هایی که به ما می‌رسانند، متشکریم. بعد از خدا اگر کمک ایران نبود نمی‌توانستیم مقابل دشمن بایستیم و به پیروزی نزدیک شویم و ان‌شاءالله همه سرزمین فلسطین را به دست می‌گیریم.

وی تصریح کرد: به نیابت از مردم فلسطین قول می‌دهم از یک وجب از خاک سرزمینم نمی‌گذرم. ما رو به روی همه خطرات می‌ایستیم و قبول نمی‌کنیم سرزمین‌مان را بگیرند. قول می‌دهیم کنار ملت ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان بمانیم و راهشان را ادامه دهیم تا روزی که سقوط رژیم صهیونیستی را ببینیم. مطمئن هستیم روزی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل به دستان مجاهدین و رزمندگان از بین می‌روند.

سردار کارگر پس از صحبت‌های این بانوی فلسطینی گفت: بعد از انقلاب اسلامی موضوع فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی از اولین فرمایشات امام خمینی (ره) بود. در بسیاری از نقاط تهران روزشمار نابودی رژیم جعلی اسرائیل طبق وعده حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) که تا ۲۵ سال دیگر اسرائیل نخواهد بود، وجود دارد.

وی افزود: نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از مردان بیشتر بود و در جبهه مقاومت هم نقش زنان بیشتر از مردان به چشم می‌خورد.

در پایان این مراسم ام مهدی، یادگاری‌ای را از طرف جمع به سردار کارگر تقدیم کرد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار