درخشش فعال مجازی دفاع مقدس مازندران در دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی از «مطهره عسگری‌نژاد» فعال مجازی دفاع مقدس مازندران که رتبه برتر بخش پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی را کسب کرد، تقدیر بعمل امد.
کد خبر: ۴۴۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 16February 2021

درخشش فعال مجازی دفاع مقدس مازندران در دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی پیش از ظهر امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصرشیرین موزه اتقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری با ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور برگزار شد از «مطهره عسگری‌نژاد» که در بخش پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی رتبه برتر را کسب کرد، تقدیر بعمل آمد.

دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت در بستر فضای مجازی و همچنین شناسایی، شبکه‌سازی، هدایت و بکارگیری فعالان حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در فضای مجازی و تجلیل از فعالان برتر و جریان ساز در این عرصه به کار خود پایان داد.

در حاشیه این مراسم پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به میزبانی استان آذربایجان شرقی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها