رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

کشف استعدادهای برتر در جشنواره ایده‌پردازی نزاجا

امیر سرتیپ دوم خزایی گفت: کشف استعدادهای برتر از اهداف برگزاری جشنواره ایده‌پردازی نیروی زمینی ارتش است.
کد خبر: ۴۴۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳ - 21February 2021

کشف استعدادهای برتر از اهداف برگزاری جشنواره ایده پردازی نزاجا استامیر سرتیپ دوم «مسعود خزایی» رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت کشف استعدادهای برتر در سطح نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز نیروی زمینی ارتش از ظرفیت دانشی و استعدادی مطلوبی برخوردار است که برگزاری جشنواره ایده‌پردازی سبب کشف و شناسایی این افراد خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجوی نیروی زمینی ارتش، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف ما از برگزاری این جشنواره علمی و تحقیقاتی، شناسایی استعداد‌های برتر و کشف ایده‌های کاربردی و مؤثر در حوزه علوم نظامی و استراتژیک است.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا با بیان اینکه کشف استعداد‌ها و محققان نیرو‌های مسلح همواره ما را در حوزه مقابله با تهدیدات یک گام جلوتر خواهد برد، گفت: ایده‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی ما متناسب با شناخت تهدیدات منطقه‌ای و مقابله با آن صورت می‌گیرد و از آن در سطوح مختلف تجهیزاتی و تاکتیکی استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز ارتقای توان رزمی و بالا بردن ضریب امنیتی و ارتقای توان بازدارندگی در گرو شناخت تهدیدات و داشتن درک صحیحی از نوع تهدید است؛ از این رو، باید به‌صورت دانش‌بنیان و با توجه به دستاوردهای علمی همواره خود را برای صحنه نبرد نوین آماده کنیم.

امیر خزایی با بیان اینکه امروز تلفیقی از تحقیقات صنعتی و تحقیقات نظری در نیروی زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: همچنین از ایده‌های برتر به‌عنوان پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی در راستای مقابله با تهدیدات روز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار