تعمیر ۴۰ واحد مسکونی محرومین خاتم در راستای برگزاری کنگره شهدای یزد

فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح شهرستان به منظور خدمت رسانی و محرومیت زدایی، گفت: احداث شش واحد مسکونی شهری و روستایی، تعمیر ۴۰ واحد مسکونی محرومین، اصلاح شبکه آب شرب روستایی، استاندارد سازی ۱۰۰ فقره انشعاب آب، آب رسانی سیار به عشایر و روستاییان و تکمیل آسفالت و زیر سازی آن در مناطق مختلف این شهرستان از جمله اقدامت عمرانی انجام شده در راستای کنگره شهدا است.
کد خبر: ۴۴۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ - 16February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «جواد میربهبودی» فرماندار شهرستان خاتم در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد که امروز ۲۷ بهمن ۹۹ در حسینیه سیدمحمدآقا یزد برگزار شد با اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح شهرستان به منظور خدمت رسانی و محرومیت زدایی، گفت: احداث شش واحد مسکونی شهری و روستایی، تعمیر ۴۰ واحد مسکونی محرومین، اصلاح شبکه آب شرب روستایی، استاندارد سازی ۱۰۰ فقره انشعاب آب، آب رسانی سیار به عشایر و روستاییان و تکمیل آسفالت و زیر سازی آن در مناطق مختلف این شهرستان از جمله اقدامت عمرانی انجام شده در راستای کنگره شهدا است.

 
جواد میربهبودی با اشاره به تامین مصالح لازم برای انجام عملیات عمرانی توسط خیرین، افزود: سه هزار متر مربع کاشی و سرامیک، ۲۵۰ تن ماسه، سیمان، آجر و سایر مصالح مورد نیاز تامین و عملیات ساخت و بهسازی آن به همت گروه‌های جهادی انجام شد.
 
وی با بیان اینکه تا کنون ۲۸۸ وام اشتغال و ۳۰۰ تسهیلات خرد به نیازمندان اعطا شده است، ادامه داد: تهیه سه هزار ۷۰۰ بسته معیشتی، ۵۸۰ بسته لوازم التحریر، تهیه سه هزار دست لباس و توزیع بین نیازمندان، تهیه ۱۰۰ دستگاه لوازم ضروری خانه و... از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان خاتم است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار