فرماندار شهرستان مهریز:

موزه دفاع مقدس مقصد خوبی برای گردشگری خواهد بود

فرماندار شهرستان مهریز در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته می‌شود که طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگری دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۴۴۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 16February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «رضا زارع زاده» فرماندار شهرستان مهریز در نشست خبری ستاد یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان یزد که امروز ۲۷ بهمن ۹۹ در حسینیه سیدمحمدآقا یزد برگزار شد با بیان اینکه شهرستان مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان موزه دفاع مقدس در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته می‌شود که طراحی آن به گونه‌ای است که می‌تواند مقصد خوبی برای گردشگری دفاع مقدس باشد.
 
وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی در این شهرستان، افزود: تا کنون ۴۰ سری کمک جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شهرستان مهریز توزیع شده است و توزیع سه هزار و ۶۹۰ بسته معیشتی، بهسازی ۳۴۰ متر مربع از منازل محروم، زیر چهار کیلومتر از راه روستا‌ها و ... از جمله اقدامات انجام شده در شهرستان مهریز است.
 
فرماندار شهرستان مهریز ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای این شهرستان و برگزاری یادواره شهدای اصناف، یادواره شهدای فرهنگی، شهدای دانش‌آموز، یادواره ۳۱۳ شهید شهرستان و شهدای کارمند از دیگر اقدامات این شهرستان است.
 
زارع زاده از بازدید از ۱۸۰ خانواده شهید شهرستان مهریز در قالب ۴۳ تیم خبر داد و اظهار کرد: رونمایی از کتاب لاله‌های آسمانی، نصب تمثال شهدا در ورودی تعدادی از روستا‌ها مانند سرو و ارنان، احداث مسجد در مجموعه تفریحی غربالبیز اقدامت دیگری است که در راستای کنگره ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده یزد انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه در سفر استاندار یزد به شهرستان مهریز کلنگ سه طرح زده شد، گفت: یک مدرسه استثنایی، یک مدرسه در یکی از روستا‌های شهرستان مهریز و آبرسانی به روستا‌های شهرستان از جمله طرح‌هایی بود که ساخت آن با حضور استاندار یزد آغاز شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار