مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

مسئولان قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: مسئولان خدوم و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی در راستای تحقق آرمان‌های متعالی شهدای والامقام دریغ نمی‌کنند و همیشه قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند.
کد خبر: ۴۴۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ - 17February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با حضور در جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام در شهر مینودشت از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و بقای این انقلاب به خاطر خون شهیدان است.

مسئولین قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند

وی افزود: هر کدام از ما مسئولان به اندازه تلاش‌هایمان برای پاسداشت یاد و مجاهدت های شهدا از این سفره معنوی گسترده متنعم می‌شویم، لذا یادمان‌های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسلهای کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.

‌کاظمی گفت: مسئولان خدوم و صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی در راستای تحقق آرمان‌های متعالی شهدای والامقام دریغ نمی کنند و همیشه قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند.

در ادامه «سیدابوالفضل حسینی نیا» فرماندار و رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام مینودشت نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای تکمیل یادمان شهدای گمنام اظهار داشت: کار را تمام شده فرض نکنیم و از شورای اسلامی و شهرداری مینودشت و سایر اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنا خواستند که برای محوطه سازی شایسته و ساخت ملزومات مورد نیاز یادمان مانند سرویس بهداشتی، وضوخانه، نمازخانه و... به طور مستمر تلاش کنند و به هیچ وقت کار متوقف و رها نشود.

در پایان احکام انتصاب اعضای هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر مینودشت که از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان صادر شده، توسط وی به اعضا تقدیم شد.

مسئولین قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند

مسئولین قدردان و مدافع خون پاک شهدا هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار