مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

یادمان‌های شهدای گمنام قطب عظیم فرهنگی در استان هستند

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: یادمان های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسل‌های کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۴۴۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ - 17February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با حضور در جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام در شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله، ازحمات و تلاش‌های خالصانه صورت گرفته در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.

یادمان های شهدای گمنام، قطب عظیم فرهنگی در استان هستند

سرهنگ کاظمی در این جلسه اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه یاد شهدا بیشتر زنده شود، فضای کشور و جامعه بیشتر به سمت ارزش‌ها حرکت خواهد کرد؛ لذا یادمان های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسلهای کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.

در ادامه «پدرام مردی» بخشدار پیشکمر و رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام فراغی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و پیگیری مستمر اداره کل در راستای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام گفت: همه تلاشمان را کردیم که یادمانی در شأن شهدای عزیز ساخته شود و ان‌شاءلله به زودی با انجام جزئیات باقی مانده از کار یادمان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این جلسه احکام انتصاب اعضای هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر فراغی که از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌گلستان صادر شده، توسط وی به اعضا تقدیم شد.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و اعضای هیئت امنا حرم شهدای گمنام از روند احداث یادمان شهدای گمنام شهر فراغی بازدید کردند.

یادمان های شهدای گمنام، قطب عظیم فرهنگی در استان هستند

یادمان های شهدای گمنام، قطب عظیم فرهنگی در استان هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها