پدر شهید «سینا پناه برهانی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خوشحالم که خداوند فرزندم را در صف شهدا قرار داده است

«علی پناه برهانی» گفت: پس از شهادت فرزندم، روزگار برای ما سخت گدشت، ولی با این حال خوشحالم که خداوند فرزندم را در صف شهداء قرار داده است.
کد خبر: ۴۴۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ - 17February 2021

«علی پناه برهانی»، پدر شهید «سینا پناه برهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: سینا متفاوت‌تر از سایر بچه‌هایم بود؛ به ‌طوری‌ که خیلی با ایمان و پاک بود. خوب درس می‌خواند و علی‌رغم سن و سال کم، عاشق امام و انقلاب بود.

وی در خصوص سایر خصایل اخلاقی فرزند شهیدش، افزود: سینا به حلال و حرام اهمیت داده و به نماز و روزه‌اش مقید بود. او در پایگاه مقاومت بسیج فعالیت داشت و معمولاً در زمان نگهبانی، یک دستش اسلحه و دست دیگرش کتاب بود.

پناه برهانی با بیان اینکه فرزندم سه بار عازم جبهه شد، توضیح داد: او بار اول زمانی که 13 سال داشت با دستکاری در شناسنامه‌اش به جبهه رفت. من در اعزام آخرش در سال 1365 به پسرم گفتم که در این راه شهید خواهی شد پس نرو. گفت می‌دانم که شهید خواهم شد و با هدف شهادت می‌روم.

وی با اشاره به خاطرات آخرین اعزام فرزندش به جبهه، بیان کرد: سفر آخرش را در پادگان اعزام نیرو سوار اتوبوس شد تا به راه‌آهن منتقل شوند. من دنبال آن اتوبوسی که سینا داخلش بود، دویدم ولی او حتی از شیشه اتوبوس هم به من نگاه نکرد تا محبت فرزند پدری مانع رفتنش به جبهه نشود.

پدر شهید «سینا پناه برهانی» در پایان تأکید کرد: پس از شهادت فرزندم، روزگار برای ما سخت گدشت، ولی با این حال خوشحالم که خداوند فرزندم را در صف شهداء قرار داده است.

گفتنی است، شهید «سینا پناه برهانی» در تاریخ یکم مهرماه سال 1349 در تبریز متولد شده و هفتم مرداد ماه سال 1365 در کارخانه نمک فاو عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

گفت‌وگو از اسماعیل وکیل‌زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار