چهل‌سالگی سرو/

برنامه‌های ارتش در هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «فرماندهی و مدیریت در دوران دفاع مقدس» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۴۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱ - 19February 2021

برنامه‌های ارتش در هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، برنامه‌های نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان عقیدتی سیاسی آجا در هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن با دوم اسفند لغایت هشتم اسفندماه سال جاری به شرح ذیل است:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رونمایی از جلد دوم کتاب زندگی‌نامه و خاطرات ۴۰ پیشکسوت دفاع مقدس ارتش را در دستور کار خود دارد.

همچنین نیروی زمینی ارتش همایش تجلیل از پیشکسوتان رسته مهندسی رزمی در دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

نیروی پدافند هوایی ارتش تهیه و انتشار زندگی‌نامه و خاطرات شهدای این نیرو و همچنین برگزاری شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع فرماندهی و مدیریت از دیدگاه امام علی (ع) را در این بازه زمانی در دستور کار خود قرار داده است.

نیروی هوایی ارتش کتاب زندگی‌نامه و خاطرات ۱۰ پیشکسوت دفاع مقدس این نیرو به همراه کتاب تاریخ شفاهی از ۱۰ پیشکسوت دفاع مقدس نهاجا را منتشر می‌کند؛ همچنین این نیرو مراسم شب خاطره پیشکسوتان دفاع مقدس را در سطح نهاجا برگزار می‌کند. برگزاری نشست تخصصی خلبانان پیشکسوت با خلبانان جوان به منظور انتقال تجربیات دفاع مقدساز دیگر برنامه‌های نهاجا در مدت یادشده است.

همچنین نیروی دریایی ارتش نشست تبیین فرماندهی و مدیریت در دفاع مقدس را در هفته چهلم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار