فرمانده ناجا:

افزایش رضایت مردم از نیروی انتظامی/ پیام امام خامنه‌ای روح تازه‌ای در ناجا دمید

سردار اشتری گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، بحمدالله اعتماد، علاقه‌مندی و رضایت مردم نیز از ناجا افزایش یافته و در واقع این امر مهم نشان‌دهنده جایگاه پلیس در جامعه است.
کد خبر: ۴۴۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 17February 2021

منابع مالی استان‌ها براساس نیاز تامین شود/ پرداخت مطالبات کارکنان اولویت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در نشست تخصصی معاونان و مدیران طرح و برنامه و بودجه ناجا ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: از زحمات سردار «محمودزاده» معاون طرح و برنامه و بودجه ناجا نیز قدردانی می‌کنم؛ چرا که ایشان به دلیل تجربیات و سوابق کاری توانسته است در این معاونت اقدامات مطلوب و شایسته‌ای انجام دهد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه کار در نیروی انتظامی تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: این سازمان با توجه به شرایط سخت کنونی کشور (اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور) و وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و... در همه حال پای کار و آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف و عزیز ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه انجام مأموریت در پلیس دارای شرایط سخت و خاصی است، گفت: در واقع باید بیش از گذشته به موضوع تأمین کارکنان (مادی و معنوی) توجه شود و این امر به‌عنوان یک وظیفه مهم بر عهده ما قرار دارد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: با وجود کارکنان شایسته و مخلص در سازمان می‌توانیم مأموریت‌ها را به نتیجه مطلوب برسانیم؛ در واقع اگر کارکنان روحیه و انگیزه نداشته باشند در انجام مأمویت‌ها قطعاً تأثیرگذار خواهد بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه توجه ویژه به کارکنان یکی از تأکیدات مقام عظمای ولایت است، گفت: در هر حال بهبود معیشت کارکنان در سازمان از اولویت‌هاست و باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار اشتری به اهمیت فعالیت معاونت طرح و برنامه و بودجه ناجا اشاره و عنوان کرد: باید این معاونت، بودجه و اعتبارات را بر اساس نیاز‌های هر استان (تهدیدها، مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، برخورد با گروه‌های ضدانقلاب و تجزیه‌طلب و ...) تقسیم کند؛ در واقع بودجه و یا منابع مالی استان‌ها بایستی بر اساس نیاز و اولویت هر استان تأمین شود.

وی با تأکید بر اینکه باید منابع محدود در اختیار بر اساس اولویت و اهداف بلندمدت تقسیم شود، ادامه داد: یکی از موضوعات مهم و قابل توجه در ناجا پرداخت مطالبات کارکنان است که باید مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین عنوان کرد: یکی از تأکیدات مهم مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای خیّرین امنیت‌ساز است که بایستی بر اساس دستورالعمل تهیه شده در این‌خصوص کار‌ها را پیش ببریم؛ در واقع لازم است از ظرفیت‌های مردمی و افراد امین و خیر نیز بهره ببریم.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه موضوع افزایش مشارکت‌های مردمی باید با جدیت دنبال شود به برنامه هفتم توسعه نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس ابلاغیه باید تا سال ۱۴۰۰ تمام اهداف ناجا به نتیجه برسد از سویی برای برنامه هفتم توسعه نیز نقش ناجا باید مشخص شود و یک برنامه‌ریزی اصولی صورت بگیرد.

فرمانده ناجا به رضایت مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد نیروی انتظامی اشاره و تأکید کرد: تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، افزایش اشراف اطلاعاتی و مقابله با خرید و فروش سلاح و قاچاق مواد مخدر، کاهش تلفات جاده‌ای و... از دیگر تأکیدات مقام عظمای ولایت است که باید دید بر اساس تدابیر ایشان، در انجام مأموریت‌ها به چه میزان موفق بوده‌ایم؛ از سویی بایستی تدابیر ایشان در رأس امور قرار بگیرد و در اولویت باشد.

وی در ادامه به پیام پر از مهر و محبت مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا اشاره کرد و افزود: پیام ایشان روح تازه‌ای در ناجا دمید و باعث افزایش انگیزه و امید در کارکنان شد؛ این پیام نشان از رضایت ایشان از مأموریت‌های ناجا دارد.

سردار اشتری در ادامه مطلب فوق عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، بحمدالله اعتماد، علاقه‌مندی و رضایت مردم نیز از ناجا افزایش یافته و در واقع این امر مهم نشان‌دهنده جایگاه پلیس در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی رضایت مقام معظم رهبری را برای ناجا به‌عنوان یک سرمایه برشمرد و با اشاره به حمایت مردم از سرباز وظیفه راهور در برخورد با نماینده مجلس عنوان کرد: از مردم نیز به خاطر حمایت‌هایشان از نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در همه حال و بر اساس قانون از حقوق کارکنان خود حمایت می‌کند؛ از تلاش‌های همکارانم در سراسر کشور نیز تقدیر و تشکر می‌کنم ان‌شاءالله تلاش‌های بی‌وقفه شما باعث رشد و اقدامات اثربخش در سطح جامعه شود.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه بهبود معیشت کارکنان و خانه‌دار شدن آن‌ها از اولویت‌های مهم ناجا است، عنوان کرد: بر اساس یک برنامه پنج‌ساله بایستی تمامی کارکنان خانه‌دار شوند که از این مدت زمانی یک سال آن گذشته و امید است که بتوانیم در چهار سال باقی‌مانده به نتایج مطلوبی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین تأکید کرد: بایستی با بهبود معیشت کارکنان روحیه آن‌ها را تقویت کنیم؛ چرا که این امر مهم قطعاً در انجام مطلوب مأموریت‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار