فرمانده ناجا:

دشمنان به دنبال انحراف در مسیر انقلاب اسلامی است/ شهدای فاطمی توطئه بزرگی را خنثی کردند

سردار حسین اشتری با بیان‌اینکه دشمنان به دنبال انحراف در مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: شهدای فاطمی توطئه بزرگی را خنثی کردند.
کد خبر: ۴۴۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ - 17February 2021

دشمنان به دنبال انحراف در مسیر انقلاب اسلامی است/ شهدای فاطمی توطئه بزرگی را خنثی کردند

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم نکوداشت شهدای فاطمی که عصر امروز در موزه شهدا برگزار شد، با بیان اینکه شهدا دارای جایگاهی رفیعی هستند، اظهار داشت: شهدای فاطمی مظلوم هستند؛ این شهدا که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شهادت رسیدند یک توطئه بزرگ را خنثی کردند‌.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم گام دوم انقلاب اسلامی را با اقتدار پیش ببریم باید به شهدا تاسی کنیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم‌.

سردار اشتری با اشاره به اینکه فتنه‌ای که رخ داد به واسطه یک فرقه افراطی بخشی از توطئه دشمنان بود، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن برای شکست انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی دارد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: در جنگ تحمیلی صدام مورد حمایت کشورهای مختلفی قرار گرفت؛ ما به دنیال جنگ نبودیم اما مردم ما با مقاومت پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ با ایجاد فتنه براین بودند که انقلاب را از مسیر خود خارج کنند.

سردار اشتری افزود: خون شهدا اثر بخش است و یکی از دلایل شکست دشمنان خون شهدا است‌؛ شهادت شهدای فاطمی در اغتشاشات پاسداران حقانیت انقلاب اسلامی را نشان داد.

فرمانده ناجا گفت: آرامشی که امروز خانواده شهدا دارند به خاطر این است که جوان خود را برای رضایت خدا و امنیت کشورمان فدا کردند.

سردار اشتری گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی به دنبال برقراری امنیت برای کشورهای اسلامی و مظلومان منطقه بود.

وی گفت: امروز هر چقدر روحیه ایثارگری در ما نهادینه شود مقتدرتر به مسیر خودمان ادامه و دشمن را شکست می‌دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار