رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جوانان یمنی با تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند

سعید اوحدی گفت: امروز جوانان یمن با تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابل دنیا قد علم کردند و در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمنان مقابله می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ - 17February 2021

جوانان یمنی با تاسی از  فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم نیکوداشت شهدای فاطمی که عصر امروز در موزه شهدا برگزار شد، با بیان اینکه امروز سالروز قیام مردم تبریز است، اظهار داشت: یکی از ویژگی های متمایز و متفاوت انقلاب اسلامی با بقیه جریان‌هایی که در طول تاریخ صورت گرفت بهره مندی انقلاب اسلامی از سه ظرفیت بسیار مهم است؛ این ظرفیت‌ها در انقلاب‌هایی که در دوره معاصر صورت گرفت وجود نداشت.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه راز ماندگاری انقلاب اسلامی چه است، گفت: دین و ارزش‌های اهل بیت به عنوان یک پایه، مردم و استفاده از ظرفیت‌ آن‌ها و  همچنین وجود رهبری باعث ماندگاری و پیروزی انقلاب شد.

اوحدی گفت: امروز جوانان یمن با تاسی از فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابل دنیا قد علم کردند و در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمنان مقابله می‌کنند.

وی گفت: داعش به دنبال تسخیر سوریه و عراق و حرکت به سمت کشورهای اسلامی بود اما حاج قاسم‌ها به رهبری امام خامنه‌ای در مقابل داعش قد علم کردند و جلوی این حکومت منحوس را گرفتند.

رئیس بنیاد شهید گفت: امروز گره‌هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی ایجاد می‌کنند با حضور مردم و به رهبری امام خامنه‌ای عبور می‌کنیم.

اوحدی با بیان اینکه دشمن برای فروپاشی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردند، گفت: اعتشاشات در پاسداران قطعه‌ای از پازل دشمن برای شکست انقلاب بود؛ اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و شهدا باعث می‌شود امروز مقتدرانه با دنیا صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبری در اوج درگیری‌های منطقه منشور چله دوم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند، گفت: رهبری با اعتقاد و اعتماد به ظرفیت‌های مردمی بیانیه گام دوم را صاور کردند‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها