با حضور مسئولین استانی و خانواده شهدا؛

کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن» در مازندران رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب سرداران شهید انتظامی «سیدمهدی حسینی» و «جعفر سپهری» با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولین و نویسندگان این کتاب‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ - 17February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم رونمایی از کتاب سرداران شهید انتظامی «سیدمهدی حسینی» و «جعفر سپهری» با حضور خانواده‌های محترم شهداء و مسئولان و نویسندگان این کتاب‌ها برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرماندهی سپاه کربلا، «سیدحسین، ولی‌پور زرومی» جانشین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانواده‌های سرداران شهید «سیدمهدی حسینی» و  «جعفر سپهری» برگزار شد، از دو عنوان کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن» با موضوع زندگی‌نامه این شهیدان عزیز رونمایی شد.

کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن» در مازندران رونمایی شد

در این مراسم پس از سخنان سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران، نویسندگان کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن»، همسر شهید حسینی و خواهر شهید سپهری به ذکر خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های این شهدا پرداختند.

کتاب «ماه روی آب» خاطرات شفاهی سردار شهید «سیدمهدی حسینی» معاون عملیات کمیته انقلاب اسلامی مازندران به قلم «حسن و حسین شیردل» و به همت انتظامی استان و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از طریق انتشارات «سرو سرخ» به چاپ رسید.

کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن» در مازندران رونمایی شد

همچنین کتاب «سپهر میرخمن» زندگی‌نامه سردار شهید «جعفر سپهری» معاون عملیات ژاندارمری استان خوزستان در زمان جنگ، با پژوهش و گردآوری «رجبعلی ترخان» و تدوین و بازآفرینی دکتر «سید صمد حسینی واسوکلایی» به همت انتظامی استان و ستاد کنگره شهدای مازندران و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از طریق انتشارات ساری به چاپ رسید.

کتاب «ماه روی آب» و «سپهر میرخمن» در مازندران رونمایی شد

یادآور می‌شود، نیروی انتظامی استان مازندران ۶۱۷ شهید در راه امنیت وطن تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار