معجزه کلام حاج قاسم در کلام پدر شهید «ابوالفضل شیروانیان»

پدر شهید «ابوالفضل شیروانیان» گفت: مادر ابوالفضل بعد از شهادت فرزندم آرام و قرار نداشت و در دیداری کاملا سرزده که از طرف سردار سلیمانی برای ما فراهم شد، شهید سلیمانی با ذکر خاطرات زیبا و صحبت های دلنشین باعث شد دل مادر ابوالفضل آرام گیرد و این معجزه کلام حاج قاسم بود.
کد خبر: ۴۴۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳ - 17February 2021

سردار «مجتبی شیروانیان» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در گفت‌وگو  با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون مکتب حاج قاسم فرمودند: «سردار شهید عزیز را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ی درس‌آموز نگاه کنیم» اظهار داشت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به مدت 40 سال تمام همت خود را برای حفظ نظام به کار بست و در دوران هشت سال دفاع مقدس لشکر ثارالله را آنچنان مدیریت کرد که رزمندگان این لشکر آماده انجام دستورات این فرمانده بودند.

سردار شیروانیان در ادامه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: حاج قاسم در عملیات فتح المبین به رزمندگان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد به 20 نفر داوطلب شکارچی تانک نیاز دارد و بعد از اینکه شهید «میثم افغانی» این دستور را منتقل کرد، همه رزمندگان اعلام آمادگی کردند.

وی  عنوان کرد: شاید بسیاری از رزمندگان از حاج قاسم فقط نام و اوصاف او را شنیده بودند و ایشان را نمی شناختند، اما برای اجرای دستورات ایشان لحظه ای درنگ نمی کردند و  حاج قاسم به عنوان یک فرمانده مدبر و با اخلاص و در موقعیت های مختلف به موقع عمل می کرد.

پدر شهید مدافع حرم «ابوالفضل شیروانیان» ادامه داد: هنگامی که فرزندم برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) عازم سوریه شد و پس از 35 روز به خانه بازگشت، همسر ایشان از ابوالفضل می خواهد چند روز بماند، اما او راه خود را انتخاب کرده بود و در اعزام دوم به شهادت رسید.

مدیرکل حفظ آثار استان اصفهان افزود: مادر ابوالفضل بعد از شهادت فرزندم آرام و قرار نداشت و در دیداری کاملا سرزده که از طرف سردار سلیمانی برای ما فراهم شد، شهید سلیمانی با ذکر خاطرات زیبا و صحبت های دلنشین باعث شد دل مادر ابوالفضل آرام گیرد و این معجزه کلام حاج قاسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها