فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب خبر داد؛

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش الی بیت‌المقدس تکاب

سرهنگ وهاب عباس‌فام گفت: بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه کردند.
کد خبر: ۴۴۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰ - 17February 2021

۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش الی بیت‌المقدس تکاب توزیع شد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ وهاب عباس‌فام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس توسط بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: بسیجیان شهرستان تکاب با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در حوزه‌های پدافند غیرعامل، تورهای ایست و بازرسی، گشت شبانه و کمک های مؤمنانه بار دیگر اقتدار خود را در خدمت به مردم به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و ماسک به کمک بسیجیان و با همراهی خیرین از دیگر بخش‌های این رزمایش بود که با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت اجرا شد.

سرهنگ عباس‌فام گفت: بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند جامعه کردند.

وی عنوان کرد: بسیج فقط مختص زمان جنگ نیست، بسیج در عرصه فرهنگی، هنری و اجتماعی، از جمله رسیدگی به قشر بی بضاعت و کمک به محرومان پیشقدم بوده و است .

سرهنگ عباس‌فام با توضیح اینکه حفاظت از ادارات دولتی و دفاع از کوی و برزن از دیگر بخش‌های این رزمایش بود، تصریح کرد: وظیفه ما حفظ حفاظت از کوی و برزن و ایجاد امنیت در محلات و شهر است و با اجرای گشتهای رضویون، امنیت و حراست از ادارات را عملیاتی کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها