امروز؛

پیکر شهید مدافع امنیت «محسن جعفری» تشییع می‌شود

مراسم وداع با پیکر پاک شهید «محسن جعفری» از شهدای مدافع امنیت با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ - 18February 2021

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت امروز در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز،  مراسم تشییع پیکر پاک شهید «محسن جعفری» از شهدای مدافع امنیت که در درگیری‌ با اشرار در سیستان و بلوچستان به فوز عظیم شهادت نائل شده بود، امروز (پنج‌شنبه) ساعت 9:30 صبح  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار و در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده می‌شود.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید «محسن جعفری» شب گذشته با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از عاشقان راه حق و حقیقت در مسجد ابوالفضل (ع) شیراز برگزار شد و سپس پیکر شهید به معراج شهدای شیراز واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس منتقل شد.

این شهید بزرگوار به‌دنبال اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرائم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان در چابهار به شهادت رسید. در این عملیات، سه تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به‌درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار