رژیم صهیونیستی مقابله با موشک‌های حزب‌الله را شبیه‌سازی کرد

یک کارشناس نظامی تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، در رزمایش یگان هوایی این رژیم نحوه مقابله با موشک‌های حزب‌الله و احتمال جنگ در جبهه شمالی شبیه‌سازی شده است.
کد خبر: ۴۴۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ - 18February 2021

رژیم صهیونیستی مقابله با موشک‌های حزب‌الله را شبیه‌سازی کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «نیر دفوری» کارشناس نظامی کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی ادعا کرد، این رژیم طی ساعت‌های گذشته یک رزمایش نظامی گسترده با هدف شبیه‌سازی اصابت موشک‌های حزب‌الله به جنگنده‌های اسرائیلی و احتمال جنگ در جبهه شمال (مرز با لبنان) انجام داده است.

وی افزود، در این رزمایش نظامی تمام یگان‌های نیروی هوایی و انواع جنگنده‌ها حضور داشتند و نظامیان ذخیره نیز فراخوانده شدند.

این کارشناس نظامی سپس مدعی شد، در رزمایش مذکور نحوه مقابله با موشک‌های زمین به هوا و نیز موشک‌های کروز حزب‌الله تمرین شده است.

نیر دفوری ادامه داد، در یک روز نحوه حمله به بیش از سه هزار هدف تمرین شده و صد‌ها نظامی ذخیره در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

وی تأکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی این رزمایش، انجام حملات موشکی به پایگاه‌های نظامی و نیز انجام حملات هوایی و ... را تمرین کرده است.

دو روز پیش (سه‌شنبه) برخی منابع خبری از برگزاری زودتر از موعد مقرر شده رزمایش نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرگزاری انگلیسی «رویترز» در این زمینه نوشت که نیروی هوایی رژیم اسرائیل رزمایشی غافگیرانه برای بهبود میزان آمادگی خود در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی برگزار کرده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار