پس از تهدیدات کوخاوی منتشر شد؛

فایل ویدئویی حزب‌الله لبنان از مراکز نظامی صهیونیست‌ها

پس از تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن غیرنظامیان و پس از واکنش دبیر کل حزب‌الله لبنان به این تهدیدات، مقاومت لبنان ویدئویی از مراکز نظامی صهیونیست‌ها منتشر کرد.
کد خبر: ۴۴۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ - 18February 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه جنگ وابسته به حزب الله لبنان چهارشنبه شب فایل ویدئویی از پایگاه‌ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در داخل شهر‌های سرزمین‌های اشغالی را منتشر کرد.

رسانه جنگ (الاعلام الحربی) وابسته به حزب الله لبنان این ویدئو را با عنوان «ای صهیونیست‌ها، دارای مراکز نظامی و اطلاعاتی در داخل شهر‌های خود هستید» منتشر کرده است.

فایل ویدئویی حزب‌الله لبنان از مراکز نظامی صهیونیست‌ها

این کلیپ ویدئویی به دنبال تهدیدات آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن غیرنظامیان و نیز پس از واکنش سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به این تهدیدات، منتشر شده است و مرکز رسانه‌ای مقاومت اسلامی لبنان، مراکز نظامی دشمن صهیونیست در داخل شهر‌ها در فلسطین اشغالی را به نمایش درآورده است.

در این کلیپ ویدئویی، مراکز نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی که در داخل مناطق مسکونی در شهر‌ها و شهرک‌ها قرار دارند، مشخص شده اند.

سید حسن نصرالله خطاب به رئیس ستاد ارتش دشمن صهیونیستی گفته بود: تو هرکاری می‌خواهی بکن و ما هم کاری که می‌خواهیم انجام خواهیم داد. ما دنبال رویارویی و جنگ نیستیم، اما اگر دست به جنگ بزنید وارد آن خواهیم شد. اگر شهری را بمباران کنید ما هم شهری را بمباران خواهیم کرد و اگر روستا‌ها را بمباران کنید ما هم شهرک‌های صهیونیست نشین را بمباران می‌کنیم. کسی نمی‌تواند تضمین کند که یک جنگ کوتاه به جنگی تمام عیار تبدیل نشود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار