بازخوانی/ رئیس کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری ۱۴۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد/ رسیدگی به ۱۹۰۰ پرونده از ابتدای سال تاکنون

بختیاری با بیان اینکه هزار و ۴۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری دارند، گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۹۰۰ پرونده قضایی مددجویان، توسط این وکلای نیکوکار پیگیری، رسیدگی یا منجر به صدور حکم شده است.
کد خبر: ۴۴۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۱ - 19February 2021

همکاری ۱۴۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد/ رسیدگی به ۱۹۰۰ پرونده از ابتدای سال تاکنون«سیدمرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه هزار و ۴۹۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد همکاری می‌کنند، اظهار داشت: این وکلای نیکوکار اقدام به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۹۰۰ پرونده قضایی مددجویان، توسط این وکلای نیکوکار پیگیری، رسیدگی یا منجر به صدور حکم شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه مهم‌ترین دعاوی حقوقی مددجویان در حوزه اجرت‌المثل، مهریه، نفقه و سهم‌الارث بوده است، افزود: بسیاری از این پرونده‌ها به‌ویژه در زمینه سهم‌الارث، پس از رسیدگی و صدور حکم به نفع مددجویان و احقاق حقوق آنان، به خروج مددجویان از حمایت کمیته امداد انجامیده است.

بختیاری با اشاره به اینکه به دلیل مسائل مالی، بسیاری از مددجویان کمیته امداد توان گرفتن وکیل را ندارند، گفت: موضوع آموزش حقوقی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با هدف جلوگیری از اختلافات و مراجعه به محاکم قضایی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار