پیام سردار «باقرزاده» در پی شهادت فرمانده جبهه میانی تفحص پیکرهای شهدا

سردار «محمد باقرزاده» در پیامی شهادت سردار «علیرضا گل‌محمدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین در محور غرب کشور و همرزمش «محمود حاجی‌قاسمی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶ - 19February 2021

پیام سردار «باقرزاده» در پی شهادت فرمانده جبهه میانی تفحص پیکرهای شهدابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، در پی شهادت سردار «علیرضا گل‌محمدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین در محور غرب کشور و همرزمش «محمود حاجی‌قاسمی» در جریان تفحص پیکر‌های مطهر شهدا، روز پنج‌شنبه (۳۰ دی) پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در آستانه لیلةالرغائب، امروز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن ۹۹ یکی دیگر از مشتاقان خط سرخ شهید و شهادت به‌همراه همرزم وفادار خود، در ضیافت الهی وارد شدند.

برادران «علی‌رضا گلمحمدی» فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جست‌وجوی مفقودین در محور غرب کشور به‌همراه بسیجی مخلص و تلاش‌گر «محمود حاجی‌قاسمی» در حین عملیات تفحص پیکرهای طیبه شهدا در منطقه عملیاتی «زرباطیه» عراق بر اثر انفجار مین برجای مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

این دو مهاجر الی‌الله که یکی از آنان پاسدار و دیگری بسیجی بود،‌ با خدای خود عهد کرده بودند تا جان در بدن دارند، تا آخرین قطره خون دست از تلاش برای بازگرداندن پیکرهای مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس برندارند.

شهید «علیرضا گل‌محمدی» که از دوران خدمت سربازی وارد فعالیت جست‌وجوی مفقودین گردیده بود، در طول قریب به سه دهه گذشته بارها و بارها تا مرز شهادت رفت و هر بار با مدالی پر افتخار از جانبازی به میدان عملیات جست‌وجوی شهیدان برگشت. او لحظه‌ای دست از تلاش سترگ خود برنداشت. علیرضا که خود برادر شهیدی از شهیدان دوران پر افتخار دفاع مقدس بود، مدارج خدمت را از سربازی تا سرداری و فرماندهی قرارگاه‌ها و گروه‌های مختلف تفحص شهدا طی کرد.

مناطق طلائیه، شلمچه، فاو، مجنون، زبیدات، چنگوله،‌ مهران، زرباطیه، میمک، سومار، مندلی، نفت‌شهر، قصر شیرین،‌ سرپل ذهاب و تمامی ارتفاعات کردستان ایران و عراق همگی یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه و خاموش این دلاور خطه آذربایجان و شهر پرافتخار «میانه» است.

شهید «گل‌محمدی» مجاهدی پر انگیزه،‌ خستگی‌ناپذیر،‌ شجاع و فرماندهی مخلص و هوشمند و باتدبیری بود که به‌خوبی حزم را با عزم عجین ساخته بود تا مبادا پیکری از پاره‌های تن ملت زیر خروارها خاک به طاق نسیان سپرده شود.

او و همرزم عزیزش شهید سرافراز «محمود حاجی‌قاسمی» مردی از شهر دارالمومنین «شاهرود» که خود افتخار جانبازی و رزمندگی در عرصه مدافعان حرم را به‌مراه داشت، در مسیر نورانی و الهام‌بخش جست‌وجوگران نور، لحظه‌ای از پای نایستادند و آن‌قدر در این میدان استقامت ورزیدند تا خود نیز همانند گل‌های پَرپَر بوستان محمدی پَرپَر گشتند.

اینجانب از سوی خود و همه همرزمان عزیزم در گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح،‌ ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا و خانواده‌های معزز این شهیدان و همچنین عموم دوستان، ‌همشهریان و دیگر دلبستگان آنان، از درگاه خداوند متعال صبر و اجر برای خانواده‌ها و یادگاران این عزیزان و همنشینی با سالار شهیدان را برای آنان مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم

سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها