مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

عکس‌نوشته‌های 34 شهید روحانی کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» از تولید و انتشار عکس‌نوشته‌های 34 شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ - 19February 2021

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، با بیان اینکه این استان 34 شهید روحانی به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، اظهار داشت: اکثر این شهدا در خط مقدم جبهه به شهادت رسیدند.

وی از تولید و انتشار عکس‌نوشته‌های شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی خبر داد و افزود: تاکنون عکس‌نوشته‌‌های تعدادی از این شهدا منتشر شده و عکس‌نوشته‌های سایر شهدای روحانی نیز همزمان با سالگرد شهادت آنها منتشر می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اقدام در راستای آشنایی بیشتر مردم به‌ویژه نسل جوان با رشادت‌های طلاب در دفاع از میهن اسلامی انجام می‌شود.

جهانبخشی با تاکید بر اینکه این اقدام با هدف بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت فضای مجازی صورت می‌گیرد، متذکر شد: در تولید این عکس‌نوشته‌ها، معرفی اجمالی شهدا و فرازی از وصیت‌نامه‌های آنها مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار