پیکر مطهر شهید «مصطفی نوروزی» در ساری تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» صبح امروز به صورت خودرویی در ساری تشییع و در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 20February 2021

پیکر مطهر شهید «مصطفی نوروزی» در ساری تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» صبح امروز پس از زیارت مزار شهدای گمنام حسینیه عاشقان کربلای ساری به صورت خودرویی تا آرامگاه ملامجدالدین ساری تشییع و در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» خاکسپاری شد.

پیکر این شهید مدافع امنیت عصر روز گذشته پس از ورود به استان مازندران، در شهرستان سوادکوه مورد استقبال قرار گرفت و در شهر‌های پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائمشهر به صورت خودرویی تشییع شد.

همچنین مراسم شب وداع با پیکر مطهر شهید نوروزی شامگاه جمعه (یکم اسفند) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد.

پیکر مطهر شهید «مصطفی نوروزی ولیک‌چالی» که در پی اقدامات اطلاعاتی روی یکی از باند‌های جرائم سازمان‌یافته سیستان و بلوچستان به همراه دو تن دیگر از سربازان امنیت کشور به شهادت رسیده بود پس از ۲ روز تفحص در آب‌های ساحلی دریای عمان کشف و به زادگاهش شهرستان ساری بازگشت. از این شهید دو فرزند به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار