رئیس پلیس آگاهی ناجا:

طرح ۱۰ مرحله‌ای مبارزه با سرقت در کشور عملیاتی شد

سردار قنبری از اجرای ۱۰ مرحله طرح هدفمند عملیاتی مبارزه با انواع سرقت بر اساس اطلس وقوع جرایم در ۱۵ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 20February 2021

طرح ۱۰ مرحله‌ای مبارزه با سرقت در کشور عملیاتی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره طرح هدفمند عملیاتی مبارزه با انواع سرقت، اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا از این پس بر اساس اطلس وقوع جرایم، تجزیه و تحلیل آماری و بررسی‌های دقیق کارآگاهی، نسبت به طرح‌ریزی عملیاتی اقدام کرده و برنامه‌های متعددی را در راستای پی‌گیری و پی‌جویی پرونده‌های کشف نشده در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: از ماه گذشته تاکنون، تعداد ۱۰ مرحله طرح هدفمند عملیاتی شامل طرح مبارزه قاطع با سرقت طلافروشی، منزل، خودرو و لوازم آن، موتورسیکلت، سیم، کابل و تجهیزات برق، احشام، قاپ‌زنی، جیب‌بری و کش‌روی در ۱۵ استان اجرا شده که در همین راستا، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به کشف تعداد زیادی از سرقت‌های به وقوع پیوسته و شناسایی و دستگیری متهمان از جمله سارقان حرفه‌ای شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که چهار درصد کشفیات دی‌ماه پلیس آگاهی در نتیجه اجرای ضربتی طرح‌های مقطعی مورد اشاره در استان‌های هدف بوده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور افزایش احساس امنیت در جامعه، اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس آگاهی ناجا در روز‌های پایانی سال و نوروز تشدید خواهد شد، گفت: برنامه‌های متعددی از جمله شناسایی و دستگیری مجرمان تحت تعقیب و محکومان متواری، برخورد با سارقان حرفه‌ای و خریداران اموال مسروقه (مالخران)، آموزش و آگاه‌سازی به آحاد مختلف جامعه و جلب مشارکت آنان در کشف جرایم، برگزاری جلسات تعاملی با سازمان‌های مسئول و... در دستور کار قرار دارد.

سردار قنبری در ادامه از مردم خواست توصیه‌های پلیسی و توجه به فرهنگ خودکنترلی و نگهداری صحیح اموال و دارایی‌های خود را مورد توجه قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار