برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس

طی مراسمی ‌امروز آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با حضور فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 21February 2021

آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «یدالله بوعلی» جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه محور تمامی فعالیت‌های مهم اجتماعی از رسانه گذشته و اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای در بهبود اطلاع‌رسانی و کارکرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند اظهار داشت: همکاری مسئولان و رسانه‌ها باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می‌شود و مدیری که از رسانه‌ها دوری کند محکوم به فراموشی است.

بوعلی اضافه کرد: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه در این راستا تلاش کنند که با گوش زد کردن موضوعات به مسئولان نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

وی به رسانه‌ها نیز توصیه کرد و گفت: رسانه‌ها کارکرد بسیار مهمی در جامعه دارند و در کنار مسئولان اگر قرار بگیرند در خواهیم یافت که مشکلات قشر محروم جامعه بیش از پیش در معرض دید قرار خواهد گرفت و این آمال کاهش محسوسی خواهد داشت.

«مصطفی اژدری‌» رئیس سابق سازمان بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه و بررسی چالش‌ها و معضلاتی عنوان کرد.

«ابراهیم شیشه‌گر» دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر فارس نیز با تصریح اینکه برای ششمین سال متوالی این جشنواره در سطح کشور و سومین سال در استان فارس در دستور برگزاری قرار گرفت، بیان داشت: در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس ۱۴۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ١۴ نفر به عنوان آثار منتخب معرفی شدند.

شیشه‌گر اضافه کرد: احمدرضا سهرابی در بخش کاریکاتور، مجتبی اشرافی بخش فیلم کوتاه و مژده عینی در بخش خبر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

همچنین فاطمه ابراهیمی، راضیه نجار و سعید رضا امیرآبادی نیز عناوین اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند. در این بخش محسن نیدانی نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شد.

وی افزود: در بخش تیتر فاطمه ایزدی عنوان نخست و در بخش مقاله و یادداشت سیده سمیرا متین‌نژاد و ‌سعیدرضا امیرآبادی به عنوان نفرات برگزیده جشنواره امسال انتخاب شدند.

دبیر سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر اضافه کرد: در بخش مصاحبه نیز محسن نیدانی و مریم رضایی برگزیده شدند. همچنین ‌هاشم عرفان‌‌منش و امیر صادقیان نیز به عنوان برگزیدگان بخش عکس سومین جشنواره ابوذر فارس انتخاب شدند.

این مسئول همچنین با بیان اینکه آثار منتخبان استان فارس به مرحله کشوری ارسال می‌شود، ابراز امیدواری کرد که در مرحله کشوری این جشنواره شاهد رتبه‌های برتر از استان فارس باشیم.

در پایان این مراسم سرگرد «هادی رضایی» به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه فارس معارفه شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار