معرفی برگزیدگان استان فارس در اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»

در اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» در بخش‌های مختلف از چهار نفر از استان فارس مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۴۴۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 21February 2021

برگزیدگان فارس در اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس معرفی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» امروز به میزبانی شهر قم و به صورت ارتباط تصویری برگزار شد و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

این جشنواره به همت امور مشارکت روحانیون در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و با محوریت نقش و فرماندهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، رهبری امام خامنه‌ای، مراجعه تقلید، حوزه‌های علمیه و روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

این جشنواره ملی بصورت ارتباط تصویری با مراکز استان برگزار شد که در استان فارس نیز با حضور مسئول مشارکت روحانیون در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و برگزیدگان استانی جشنواره برگزار گردید.

در این مراسم و از خانواده شهید «شیرعلی سلطانی» به خاطر تالیف دیوان «حق و باطل» توسط خانواده شهید با اهداء دیپلم افتخار تقدیر این جشنواره شد و همچنین از «سید عبدالرسول میری» به عنوان روحانی شاخص ایثارگر، «علی‌اصغر رجبی» در بخش تالیف و «محمدحسین محمودی» نیز در بخش موشن‌گرافی برگزیدگان استان فارس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها