عضو مجلس خبرگان رهبری:

روحانیت همواره در صف اول انقلاب و دوران دفاع مقدس بودند

آیت الله «علی اسلامی» گفت: روحانیون و طلاب همواره در صف اول تظاهرات علیه رژیم طاغوت و دوران هشت سال دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۴۴۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، آیت‌الله «علی اسلامی» نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری ‌امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت» که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت با حضور به موقع خود در صحنه ‌ها و دفاع از حقوق عامه و اسلام ثابت کرده است هیچگاه از آرمان ها و ارزش‌ها دست برنداشته و همواره در کنار مردم و برای خدمت آماده است.

وی افزود: شهادت 3 هزار و 500 نفر از روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس و بیش از 40 تن به عنوان مدافعان حرم، نشان دهنده عزم و راسخ آنان در دفاع از میهن اسلامی و ناموس و شریعت است.

آیت‌الله اسلامی تصریح کرد: روحانیون در هر کجا که احساس کنند کشور و مردم به انان احتیاج دارد حضور فعالی دارند و با پرداختن به مشکلات و موضوعات روز، نقش مهمی در آگاهی و رفع موانع جامعه دارند.

در اختتامیه نخستین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»، آیت الله «علی اسلامی» به عنوان روحانیت پیشکسوت و برجسته دوران دفاع مقدس استان قزوین معرفی شد و لوح و تندیس این مراسم به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار