سرلشکر باقری در دیدار با آیت‌الله سعیدی:

نیرو‌های مسلح رشدی دائمی داشته‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در تمامی حوزه‌های صنعت دفاعی در حال فعالیت هستیم، گفت: نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی رشدی دائمی داشته‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با آیت‌‌الله «سیدمحمدرضا سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (ع) اظهار داشت: نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی رشدی دائمی داشته و توانسته‌اند به برکت خون شهدا با تهدیدات مقابله کنند.

وی ادامه داد: امروز در برابر توطئه دشمنان، دفاع مطمئنی برقرار است و امیدواریم این امنیت در کشور پایدار باشد.

سرلشکر باقری با بیان اینکه در یکی دو ماه آخر دولت ترامپ فشار‌های دشمن نسبت به گذشته سنگین‌تر شد و در منطقه تحرکاتی انجام داد، گفت: در این بازه زمانی به امر فرماندهی معظم کل قوا، نیرو‌های مسلح ۱۰ رزمایش را در سراسر کشور برگزار کردند که از قبل برنامه‌ای جهت برگزاری این رزمایش‌ها نداشتیم و به یکباره این رزمایش‌ها پس از ابلاغ معظم‌له با قدرت برگزار شدند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این رزمایش‌ها در حوزه‌های مختلف موشکی، هواپیما‌های بدون سرنشین، دریایی و پدافند هوایی برگزار و سبب شد تا شیطنت‌های دشمن در منطقه پایان گیرد و مجبور شوند منطقه را ترک کنند و در این مدت امنیت کشور به خوبی حفظ شد.

وی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌های صنعت دفاعی در حال فعالیت هستیم، عنوان کرد: در رزمایش‌هایی که اخیرا در کشور برگزار شد از تولیدات نیرو‌های مسلح در داخل استفاده شد.

سرلشکر باقری در خصوص فعالیت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا گفت: ۵۸ بیمارستان نیرو‌های مسلح از ابتدای گسترش ویروس کرونا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت؛ همچنین با اجرای طرح شهید سلیمانی، با کمک نیرو‌های بسیجی و سپاهی، ۷۵ درصد از مردم غربالگری شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار