پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «علی و حمید محمدی درخشی»

سردار «عباسقلی‌زاده» با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» را تسلیت گفت.

متن پیام سردار عباسقلی‌زاده به بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» و همسر «اللهوردی محمدی درخشی» جانباز سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس موجب تاسف و تالم گردید.

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان عزیز خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدیه نمودند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

مادران گرانقدر شهدا، سنگ‌های صبور ملت‌ انقلابی ایران‌اند که با وجود سختی و رنج از دست دادن فرزندان خود با تاسی از حضرت فاطمه زهرا(س) سال‌های سال همچون شمع پر فروغ در این جامعه سوخته و نوری برای هدایت شدند.

اینجانب درگذشت مادر شهیدان والامقام «علی و حمید محمدی درخشی» را محضر امت شهیدپرور و ولایتمدار آذربایجان‌شرقی به ویژه شهرستان مراغه، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا، خاصه خانواده محترم آن مرحومه مغفوره تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

انشالله خداوند با فرزندان شهیدش محشور فرماید.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار