نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

لحظه لحظه دفاع مقدس راهگشا و نورانی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس درس، عبرت، راهگشا و نورانیت و برای نسل ما و برای آیندگان و تاریخ جهت دهنده است.
کد خبر: ۴۴۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ - 21February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» در  آیین اختتامیه امروز اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» اظهار داشت: نقش روحانیت در دفاع مقدس یکی از ضروریت‌هایی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر صد برابر شدن تولیدات دفاع مقدس افزود: این نشان از ظرفیت بالای دفاع مقدس است که ما باید نسبت به آن نقش بیافرینیم و تمام آنچه را که از دفاع مقدس ما داریم حتما باید در منظر عموم قرار دهیم مخصوصا نسل آینده و نسل‌های آینده که باید در تاریخ ثبت شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس درس، عبرت، راهگشا، نورانیت و برای نسل ما و برای آیندگان و تاریخ جهت دهنده است.

این مسئول متذکر شد: روحانیت نیز در این عرصه نقش فوق العاده‌ای داشته، هم شهدا و هم نقش آفرینی‌های مختلف در عرصه‌های عملیاتی و تبلیغی و نیاز به گفتن و مطرح شدن دارند و باید برای جوانان ما که با هجمه‌های متفاوت روبه رو هستند بیان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها