فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد؛

شرکت ۹۹۷ دانش آموز پسر و دختر آستارایی در اردوی راهیان نور مجازی

بهزاد قنبری به شرکت ۹۹۷ دانش آموز پسر و دختر آستارایی در اردوی راهیان نور مجازی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول ۴۵۶ و در مرحله دوم ۵۲۱ دانش آموز در اردوی راهیان نور مجازی شرکت کردند.
کد خبر: ۴۴۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ - 21February 2021

997 دانش آموز پسر و دختر آستارایی در اردوی راهیان نور مجازی شرکت کردند

«بهزاد قنبری» فرمانده سپاه ناحیه آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در رشت، دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ کشورمان دانست و با بیان اینکه ۴۲ سال پیش انقلاب اسلامی ما با الگو برداری از قیام عاشورا شکل گرفت، اظهار داشت: استمرار انقلاب در گروی فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه عده ای می خواهند دفاع مقدس را تحریف و آن را به شکلی دیگر به نسل جوان انتقال دهند، تصریح کرد: ما موظف هستیم جلوی این تحریف را گرفته و اهداف و دستاوردهای انقلاب، فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی به شرکت ۹۹۷ دانش آموز پسر و دختر آستارایی در اردوی راهیان نور مجازی اشاره کرد و افزود: در مرحله اول ۴۵۶ و در مرحله دوم ۵۲۱ دانش آموز در اردوی راهیان نور مجازی شرکت کردند.

قنبری با بیان اینکه راهیان نور مجازی در شبکه اجتماعی دانش ‌آموز (شاد) و روبیکا اجرا شد، خاطرنشان کرد: در قالب برگزاری اردوی راهیان نور مجازی راویان هشت سال دفاع مقدس در گروه های راهیان نور به معرفی مناطق عملیاتی، روایت‌ دفاع، مرور زندگی و وصیت نامه‌ شهدا برای دانش آموزان پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه مجازی راهیان نور متذکر شد: در این مسابقه ۶۰۰ دانش آموز از دبیرستان های آستارا شرکت کرده بودند که ۱۵ نفر برگزیده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه از زمان شیوع کووید ۱۹، سفر به سرزمین نور و گردش در مناطق عملیاتی و یادمان ‌های دفاع مقدس، مجازی برگزار می شود، تاکید کرد: هرچند امروز برنامه ریزی شده دانش آموزان در نرم افزار شاد زائر مناطق عملیاتی باشند اما باید بستری ایجاد شود تا همه اقشار مردم بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار