مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تدوین برنامه قرآنی «جام» ویژه ماه رمضان در استان بوشهر

حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» از تدوین و برگزاری برنامه و مسابقات قرآنی در رشته تلاوت تحقیق تحت عنوان مسابقات قرآنی «جام» ویژه ماه رمضان در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 21February 2021

تدوین برنامه قرآنی «جام» ویژه ماه رمضان در استان بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در نشست کارگروه تخصصی قرآن کریم در سخنانی از تلاش‌های کارگروه تخصصی قرآن در رشته قرائت قرآن کریم تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مسابقات قرآنی «جام» ویژه ماه رمضان در استان بوشهر تدوین شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری افزود: با همکاری رسانه استانی صدا و سیما، مراکز و مؤسسات قرآنی مردمی استان، یک دوره مسابقات قرائت قرآن کریم تحت عنوان « جام قرآن»  تدوین شده که از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

در این نشست رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر، با بیان اینکه 300 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در سطح استان فعال است خاطر نشان کرد:  با شیوع کرونا، فعالیت‌های مؤسسات قرآنی نیز تحت تأثیر قرار گرفت و فعالیت‌ها با رویکرد جدید انجام شد.

جواد احمدی منفرد افزود: مراکز قرآنی اعم از مؤسسات، خانه‌ها و تشکل‌های قرآنی با توجه حوادث سال جاری که متأثر از شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی نقش فعالی ایفا کردند.

در این نشست مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفی و هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات قرآنی ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار