رئیس ستاد عتبات عالیات بوشهر خبر داد؛

مشارکت هزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص در کار ساخت و ساز حرم‌ها

«عبدالرضا مطاف» گفت: مردم در این راستا هزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام و در کار ساخت و ساز حرم‌ها مشارکت داشته‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ - 21February 2021

مشارکت هزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص در کار ساخت و ساز حرم‌هابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالرضا مطاف» رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر، در نشست با موکب‌داران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ۶۴ موکب در مسیرهای ارتباطی میزبان استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و  بلوچستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی با اشاره به اینکه سه هزار نفر از مردم استان بوشهر به مدت پنج سال نذرهای خود را ارسال می‌کنند اضافه کرد: مردم استان در هفت سال گذشته در ساخت ۳ نیم ضریح حضرت عباس (ع)، امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) مشارکت کردند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم در این راستا هزار و ۳۰۰ نیروی کار متخصص به کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام و در کار ساخت و ساز حرم‌ها مشارکت داشته‌اند.

وی از فعالیت کمک‌های مومنانه موکب‌داران استان خبر داد و بیان کرد: در شرایط کرونایی و برگزار نشدن راهپیمایی اربعین حسینی، موکب‌داران استان در ایام ماه محرم و صفر ۱۴ میلیارد تومان در قالب کمک‌های مومنانه به نیازمندان پرداخت کردند.

مطاف افزود: این خدمات در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، لوازم بهداشتی و دستکش بوده است.

وی از توزیع تبلت میان دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه، موکب‌داران استان بوشهر ۳۱۳ دستگاه تبلت در اختیار دانش‌آموزان استان قرار دادند و در این راستا در ایام محرم و صفر ۱۰ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها