چهل‌سالگی سرو/

خدایا، تو را به مقربان درگاهت قسم می‌دهم که شهادت را نصیبم گردان

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «هادی احمدی» آمده است: خدایا! بارالها دلم ناشاد است آنرا شاد گردان. وصال روی تو بی‌تابم کرده و دیگر از این دنیا فانی سیر شدم. بگذار این دنیا برای آنهائی باشد که به آن دل بسته‌اند خدایا، تو را به مقربان درگاهت قسم می‌دهم که شهادت را نصیبم گردان.
کد خبر: ۴۴۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ - 22February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «هادی احمدی» فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «هادی احمدی» فرزند «رحیم» یکم خرداد ۱۳۳۳ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۴ اسعند ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی دهلران به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

با درود به رهبر کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر برای آن مرد اندیشمند گوشۀ جماران اینک، چون عازم به جبهه حق علیه باطل می‌باشم با آرزوی موفقیت برای رزمندگان اسلام چند کلمه‌ایی از وصایای خود را به عنوان سنت به قلم می‌آورم.

خدایا! گواه باش که اولین کلامم یگانگی توست و گواهی می‌دهم که فرستادگان تو از اول آن آدم و آخرینش محمد بن عبدالله (ص) بر حقند و قرآن کتاب توست.

بار خدایا! اگر روزی من از مسیر قرآن دور شدم، مرا ببخش، چون آرزوی دیدار تو را دارم، خدایا عاشقم و به دیدار معشوقم می‌روم. خیلی ننگ آور است که عاشق به کوی معشوق بشتابد و جواب رد بشنود.

خدایا! بارالها دلم ناشاد است آنرا شاد گردان. وصال روی تو بی‌تابم کرده و دیگر از این دنیا فانی سیر شدم. بگذار این دنیا برای آنهائی باشد که به آن دل بسته‌اند خدایا، تو را به مقربان درگاهت قسم می‌دهم که شهادت را نصیبم گردان.

اما‌ ای پدر و مادر عزیزم خودتان می‌دانید که من لیاقت فرزندی شما را نداشته و نخواهم داشت، ولی هر چه باشد شما بزرگترید و مهربانتر امید است که مرا ببخشید که من روسیاهم.‌

ای برادرانم:

از شما می‌خواهم که جای مرا پر کنید؛ چه در جبهه، چه در منزل. مبادا روزی فرزندانم احساس کنند که یتیم شدند. شاید خداوند شهادت را نصیب این بنده گنهکار خویش کرد تا شما‌ها را بیازماید. امیدوارم از این امتحان سرافراز بیرون آئید.

حال کلامی با همسرم:‌

ای که چندین سال از عمر تو را برایم صرف کردی آنچه وظیفه همسری بود بجای آوردی در ناملایمات زندگی همراهم بودی‌ای که در بیمارستان همراهم بودی و مونس من از تو می‌خواهم برای فرزندانم مادری نمونه باشی و در ناملایمات زندگی برایشان هم پدر باشی و هم مادر.

مبادا، از زیر مسئولیت‌ها شانه خالی کنی.

با امید پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی اسرائیل غاصب و صدام مکار.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

توضیح اینکه برایم هیچگونه مجالسی برگزار نکنید و خرج آنرا به جبهه بفرستید.

هادی احمدی ۱۳۶۲/۱۱/۲۷

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها