همزمان با پیشروی‌های مقاومت؛

جنگنده‌های سعودی مناطقی از «مأرب» را به‌شدت بمباران کردند

همزمان با پیشروی‌های گسترده نیرو‌های مقاومت یمن در نبرد «مأرب» جنگنده‌های سعودی مناطقی در این شهر را به شدت بمباران کردند.
کد خبر: ۴۴۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ - 22February 2021

جنگنده‌های سعودی مناطقی از «مأرب» را به‌شدت بمباران کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، سلسله حملات تجاوزکارانه جنگنده‌های سعودی در نقاط مختلف یمن همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های سعودی همزمان با پیشروی نیرو‌های مقاومت در جبهه مأرب، این شهر را به شدت بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، هدف اصلی سعودی‌ها از بمباران گسترده شهر مأرب ممانعت از تداوم پیشروی‌های نیرو‌های مقاومت در این شهر بوده است. با این حال، آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که نیرو‌های یمنی در نقاط مختلف مأرب در حال پیشروی هستند.

گفتنی است، نیرو‌های مقاومت یمن تاکنون در جریان نبرد مأرب دستاورد‌های میدانی بزرگی را محقق ساخته‌اند. در همین ارتباط، اعلام شد که نیرو‌های یمنی در منطقه «رغوان» واقع در غرب شهر مأرب پیشروی‌های بزرگی را رقم زده‌اند.

در حال حاضر عربستان سعودی به دلیل عملیات‌های برق آسای نیرو‌های یمنی در شهر مأرب با فشار گسترده‌ای مواجه شده است. افزایش فشار‌ها از سوی نیرو‌های مقاومت یمن موجب شده است تا سعودی‌ها تمام تلاش خود برای اعزام مزدوران از نقاط مختلف یمن به مأرب را به کار بندند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها