جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا اعلام کرد؛

آمادگی ناجا برای امدادرسانی و تسهیل توزیع اقلام ضروری بین زلزله‌زدگان

سردار شرفی گفت: مأموران ناجا علاوه بر پاک‌سازی معابر و رفع گره‌های ترافیکی برای تسهیل در تردد خودروهای امدادرسان در مناطق زلزله‌زده، در امر توزیع اقلام مورد نیاز مردم زلزله‌زده دنا در کنار امدادگران هلال احمر کوشا بوده و آماده خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان هستند.
کد خبر: ۴۴۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 22February 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا در دیدار با «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز همدردی با شهروندانی که در حادثه زلزله به نوعی آسیب دیده‌اند، از آمادگی نیروی انتظامی در برقراری و تأمین نظم و امنیت و همچنین امدادرسانی به مردم زلزله‌زده دنا خبر داد.

وی با بیان اینکه از لحظه‌های اولیه حادثه مدیران استانی بلافاصله امداد اولیه را انجام دادند و مسیر‌ها و معابر بازگشایی شد و تیم‌های ارزیابی به‌موقع سر صحنه رسیدند، افزود: نیروی انتظامی هم به لحاظ رسالت و مأموریت‌هایش در تمام فرآیند این امور از ساعات اولیه حادثه به‌عنوان اولین سازمان در صحنه حضور داشته و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در بحث امدادرسانی در کنار مردم هستند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه تأمین نظم و امنیت به‌ویژه حراست و حفاظت از اموال مردم را که تحت تأثیر زلزله قرار گرفتند، بر عهده دارد.

شرفی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی علاوه بر پاک‌سازی معابر و رفع گره‌های ترافیکی برای تسهیل تردد خودرو‌های امدادرسان، در امر توزیع اقلام مورد نیاز مردم حادثه‌دیده در کنار امدادگران هلال احمر و دیگر نهاد‌هایی که در این زمینه فعال هستند، کوشا بوده و آماده خدمت‌رسانی هستند، ادامه داد: این خدمات همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایجاد رفاه نسبی برای این عزیزان ادامه خواهد داشت.

کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مأموران نیروی انتظامی اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی از همان لحظات اولیه حادثه درکنار نیرو‌های امدادرسان با سعه صدر، صبر، درایت و نگاه راهبردی یار و یاور مردم عزیز بوده و مشغول خدمات‌رسانی به عزیزان هستند که جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها