فرمانده نیروی انتظامی:

امنیت و اقتدار ایران مرهون ازخودگذشتگی شهداست

سردار اشتری گفت: امنیت و اقتدار ایران مرهون ازخودگذشتگی شهداست و این عزیزان با نثار جان خود اجازه ندادند به امنیت و اقتدار کشور خدشه‌ای وارد شود.
کد خبر: ۴۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ - 22February 2021

خانواده شهدا تمام سرمایه خود را برای امنیت تقدیم کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با حضور در منزل شهید «احمد حبیبی‌فر» از شهدای ناجا با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار اظهار داشت: خانواده این شهید عزیز و گرانقدر، بالاترین و تنها سرمایه خود را برای امنیت کشور تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: میهن اسلامی ما تا شهدای بزرگواری مانند «حبیبی‌فر‌»ها دارد که با نثار جان خود در راه تأمین و حفظ نظم و امنیت گام برمی‌دارند، هیچ قدرتی نمی‌تواند به امنیت و آرامش آن خدشه وارد کند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شهدا جان خود را برای رسیدن به جایگاهی بالاتر فدا کردند، خاطرنشان کرد: ادامه راه این عزیزان از مهم‌ترین وظایف ما است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ازخودگذشتگی شهداست و این عزیزان با نثار جان خود اجازه ندادند به امنیت و اقتدار کشور خدشه‌ای وارد شود.

وی با بیان اینکه امنیت، آسایش و آرامش امروز کشور ثمره خون پاک شهداست که با نثار خون خویش، موجب عزت و سربلندی اسلام شدند، افزود: بنده سلام شما و سایر خانواده‌های گرانقدر شهدا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهم رساند.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا در دیداری که اخیراً بنده خدمت ایشان شرف حضور پیدا کردم، تأکید کردند که سلام من را به خانواده‌های شهدا برسانید و از آن‌ها دلجویی کنید.

بنابراین گزارش، شهید حبیبی‌فر از مأموران جان‌بر‌کف نیروی انتظامی است که امسال در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار