امیر حیدری:

ساخت منازل سازمانی در اولویت قرار دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه توجه به حوزه مسکن سازمانی یکی از مصادیق بارز منزلت اجتماعی نیرو‌های مسلح است، گفت: ساخت منازل سازمانی در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۴۴۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 22February 2021

ساخت منازل سازمانی در اولویت قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین جشنواره نهضت عظیم ساخت منازل سازمانی تهاتری نزاجا که عصر امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما ارتقای وضعیت معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان نیرو‌های مسلح است که براساس منویات فرمانده معظم کل قوا در این مسیر تلاش لازم را خواهیم داشت.

وی افزود: توجه به حوزه مسکن سازمانی یکی از مصادیق بارز منزلت اجتماعی نیرو‌های مسلح است.

امیر حیدری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش تاکنون ۲۳ هزار واحد مسکونی را جهت ساخت برنامه‌ریزی کرده است و در این رابطه از جامعه مهندسین کشور و پیمانکاران داخلی استفاده کرده‌ایم و در ایجاد اشتغال نیز گام خوبی برداشته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در ۳ فاز تعریف شده است، افزود: نیروی زمینی در فاز نخست تعدادی واحد مسکونی را ساخته و در حال بهره‌برداری و فاز دوم نیز پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است.

فرمانده نیروی زمینی افزود: همچنین در فاز سوم مقدمات کار و انتخاب پیمانکار و مهندسین پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون از روند کار رضایت داشته‌ایم، گفت: امیدوارم بتوانیم تا ۱۸ ماه آینده این قرارداد‌ها و پیمان‌هایی را که بسته‌ایم به نتیجه برسانیم.

امیر حیدری با بیان اینکه در ساخت منازل سازمانی رعایت 3 اصل صحت، سرعت و دقت برای ما مهم است، افزود: باید منازل ساخته شده بر اساس این سه اصل ساخته شوند و ضمن آن از زیبایی و استحکام لازم برخوردار باشند؛ البته نظارت‌های ما نیز در این حوزه قوی است.

وی خاطرنشان کرد: کار مهندسی هنرمندانه و خلاقانه است، شما با دستان خود زیبایی خلق می‌کنید؛ اگر گره‌ای در کار افتاد مجموعه نزاجا شما را کمک می کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها